4 תשובות
כולה כיתה ז' פשוט אל תלכי
כיתה ז זה לא נורא
גם ככה לא לומדים כמעט כלום בסוף שנה
ובכיתה ז בכלל
ובכיתה ז בכלל
אל תלכי, עדיף להישאר
באותו הנושא: