7 תשובות
חסמתי אותה ישר כי אני פאקבוי
זה מחמיא
לא :(
לא, והייתי חוסם אותה כי נשים הן עם נחות ואין להן את הזכות להתחיל עם גברים
קרה לי , תחושה הכי כיפית שיש אבל משם לקחתי את זה לידיים שלי והתחלתי איתה :)
חסר בטחון מדי, זה לעולם לא עבד להן, העולם נתן לימונים לבנאדם שלא יודע להכין לימונדה.
אנונימי
ניגשה אליי התחלנו לדבר היינו בקשר רציני ממש
ממש כמו חברות ואז בגדה יאי
ממש כמו חברות ואז בגדה יאי
אנונימי
באותו הנושא: