התחברות הרשמה

לא הבנתי יש בסוף בית ספר או לא?

30 במאי 2020, 23:45
שביתהחינוך    
5 תשובות
יש
ל
לאא יודעת
כן
1
11111111מישהי
יש
ע
עין קינוי, תרכדו
יש
W
WalakMe
יש
ס
סוד365
באותו הנושא:
לא הבנתי, בסוף יש שביתה ביום ראשון או לא?
לא הבנתי, בסוף סוגרים את בתי הספר בגלל הקורונה או לע?
איך ילדים נולדים ? הבנתי שבסוף ציפור לא מביאה אותך בשק כמו שסיפרו לי ..
לא הבנתי בסוף ביבי יוצא לבחירות?
לכל מי שרואה בית הנייר הבנתם בסוף הפרק שברלין זה אח של סרחיו (הפרופסור)?
לא הבנתי בסוף, עומר אדם עם דניאל מהאח הגדול או יעל שלביה?
לא הבנתי בסוף לא תהיה מלחמה איראן?
אז לא הבנתי בסוף יש בית ספר ל-ז' עד יב' או לא?
הבנתי סוף סוף אני גאה להיות יהודייה!
רגע לא הבנתי, סוף העולם יעני היום ב00:00
אז לא הבנתי בסוף סוגרים את מיקמק או לא?