2 תשובות
לא משהו דרמטי.
יש לי רגישות ללקטוז ופלטפוס.
אנונימי
מחלת מעי רגיז
ומשהו במפרקים שלא בדקתי מאז גיל 14 שאמרו לי שזה רק כי אני גדל אבל כבר עברתי את גיל ההתבגרות ועדיין יש לי את זה
ויש לי עמוד שדרה ישר (אצל אדם בריא זה מתעקל בצורת 's') שזה גורם לכאבי גב ופלטפוס והליכה עקומה (אם לא הולכים עם מדרסים) בין השאר
אנונימי