5 תשובות
כן, אני אף פעם לא אומר שאני בגיל שאחרי עד היומהולדת שלי, אני מעדיף להגיד בקרוב x, אבל בעיקרון את יכולה גם להגיד עדיין שאת בת 18
כן, אבל זה לא כל כך משנה, אני בת 13 וחודש ועוד אומרת שאני בת 12
את בת 19 וזה מה שמעסיק אותך? אם זה בסדר או לא?
תגידי מה שאת מרגישה לנכון, מטאור לא יפגע בך אם תגידי 19.
תגידי מה שאת מרגישה לנכון, מטאור לא יפגע בך אם תגידי 19.
תגידי עוד מעט 19
באותו הנושא: