6 תשובות
בגיל 18 תוכל לעזוב את הבית..
עד אז אתה צריך ללמוד להסתדר איתה
עד אז אתה צריך ללמוד להסתדר איתה
שואל השאלה:
אני רק בת 15
אני אצטרך לסבול אותה עוד מלא שנים
אני רק בת 15
אני אצטרך לסבול אותה עוד מלא שנים
אנונימית
שואל השאלה:
זה קשה להסתגר בחדר כמו בכלא איך אתה יכול להתמודד עם זה?
זה קשה להסתגר בחדר כמו בכלא איך אתה יכול להתמודד עם זה?
אנונימית
אולי תפני ליועצת בבית ספר שלך שתעזור לך מה לעשות עם זה
ואוו אני כמוך בדיוק רק עם שני ההורים שלי ואני גם מהקהילה הגאה
לפחות אני עוד מעט עוזבת אותם
לפחות אני עוד מעט עוזבת אותם
תנסי למצוא נושאים שלא קשורים לדברים שאתם חושבות שונה ותנסי פחות לדבר איתה