3 תשובות
יש בבתי הספר מסלול של מחויבות אישית מכיתה י אם עוד לא הגעת לכיתה י, זה יכולה להיות אחלה התחלה ;)
אפשר להתנדב במחוייבות אישית לפי מה שאני יודעת, אם הבית ספר שלך נותן את האפשרות לזה
שואל השאלה:
תודה על התשובות אני בכיתה יא לצערי לא היה לי מקום בהתנדבות אבל הייתי רוצה לעסוק בזה בעתיד קראתי על זה ואני חושב שזה ממש מתאים לי ועל הדרך אוכל לתרום מעצמי הרבה
תודה על התשובות אני בכיתה יא לצערי לא היה לי מקום בהתנדבות אבל הייתי רוצה לעסוק בזה בעתיד קראתי על זה ואני חושב שזה ממש מתאים לי ועל הדרך אוכל לתרום מעצמי הרבה
אנונימי
באותו הנושא: