6 תשובות
אכן 4 נשמע לי מוצדק (לא משרתת בחיל הרפואנ או משהו). אבל הרבה תלוי במזל ויכול להיות רופא נורמלי שיתן 4 ויכול להיות אחד לא מתחשב שלא יתן כלום. אבל אסור לוותר צריך להגיע לכל הגורמים ולקבול אפילו
שואל השאלה:
רופא חרא לא קיבלתי כלום
רופא חרא לא קיבלתי כלום
אנונימית
4 אם יש לך רופא טוב
אז צריך ללכת לרופא הצבאי
שואל השאלה:
ביקורופא
הביאו לי תרופות אבל לא גימלים
אין לי ממש מה לעשות
ביקורופא
הביאו לי תרופות אבל לא גימלים
אין לי ממש מה לעשות
אנונימית
זה היה רופא יחידה גדוד או ביקור רופא? מה אתה שוקל לעשות הלאה או שהחלמת?
באותו הנושא: