3 תשובות
יש לי חבר אחד... לא יוצא אף פעם
אין לי ממש חבורה. יש לי חבר מפה וחברה משם, לפעמים אני מזמינה כמה חבר'ה כאלה (כלומר 3-4) ואנו יוצאים יחד. בנוסף, מעולם לא קרה לי שיצאתי רק עם בנות נוספות. קרה כבר שיצאתי רק עם כמה בנים. :)