10 תשובות
אם לא ממש רואים אותן אז מחכות טיפה או שאני מורידה את זה עם המכשיר החשמלי הזה שהוא רולר שמסתובב ותולש שיערות
אנונימית
שואל השאלה:
איך קוראים לזה של הרולר?
איך קוראים לזה של הרולר?
אנונימית
מכשיר להסרת שיער
https://www.googleadservices.com/pagead/aclk?sa=l&ai=dchcsewjkzrcl_9npahw3gfaghwmtdn0yabahggjkzw&ae=1&ohost=www.google.com&cid=caesqod27oqkcw-p8nxjldd4__jy-nkqxvmgx4tabgpui9gkkpd6j6avikxnb_p0m4i4lmf3entzfuelzevllgopudo&sig=aod64_1lx3ixyoliz3002q9ysgcoe0diaw&ctype=5&q=&ved=2ahukewj5gaml_9npahvfqxuihevgaheqwg96bagqebi&adurl=https://www.payngo.co.il/index.php/catalog/product/view/id/67638/s/256464/%3futm_source%3dgoogle%26utm_medium%3dcpc%26utm_campaign%3dshopping-ssc%26gclid%3dcjwkcajw5cl2braseiwaenqappu1-utny4sdc9ildjh_mszqtr7plc4a2al3tqdze3hc7bkzvac2yroceliqavd_bwe
https://www.googleadservices.com/pagead/aclk?sa=l&ai=dchcsewjkzrcl_9npahw3gfaghwmtdn0yabahggjkzw&ae=1&ohost=www.google.com&cid=caesqod27oqkcw-p8nxjldd4__jy-nkqxvmgx4tabgpui9gkkpd6j6avikxnb_p0m4i4lmf3entzfuelzevllgopudo&sig=aod64_1lx3ixyoliz3002q9ysgcoe0diaw&ctype=5&q=&ved=2ahukewj5gaml_9npahvfqxuihevgaheqwg96bagqebi&adurl=https://www.payngo.co.il/index.php/catalog/product/view/id/67638/s/256464/%3futm_source%3dgoogle%26utm_medium%3dcpc%26utm_campaign%3dshopping-ssc%26gclid%3dcjwkcajw5cl2braseiwaenqappu1-utny4sdc9ildjh_mszqtr7plc4a2al3tqdze3hc7bkzvac2yroceliqavd_bwe
אנונימית
שואל השאלה:
תגידי מה נראה לך יותר כואב זה או שעווה?
תגידי מה נראה לך יותר כואב זה או שעווה?
אנונימית
אממ שעווה פשוט עובר ממש מהר והתרגלתי גם לכאב שלה טיפ טיפה וזה גם כאב שונה, במכשיר את מרגישה מדי פעם עקצוצים.
אם לדרג שעווה 5/10 מכשיר 6/10
אם לדרג שעווה 5/10 מכשיר 6/10
אנונימית
אין מה לעשןת.. בשביל שעווה צריך לגדל יער:/
האמת שלפעמים כשאני רואה שרוב השיערות גדלו אני מורידה וכבר לא אכפת לי מהקוצים של הפעם הקודמת, אבל אני עושה את זה רק אם זה ממש דחוף לי להיות עם רגליים חלקות לגמרי.
האמת שלפעמים כשאני רואה שרוב השיערות גדלו אני מורידה וכבר לא אכפת לי מהקוצים של הפעם הקודמת, אבל אני עושה את זה רק אם זה ממש דחוף לי להיות עם רגליים חלקות לגמרי.
אני גם משתמשת ברולר הזה שאמרו וגם לי זה לא כואב זה כואב רק אם יש המון שיערות וגם לזה מתרגלים
לי אישית זה רק מדגדג ולא כואב
לי אישית זה רק מדגדג ולא כואב
ויש את זה גם בסופר פארם וגם ב-b
אנונימית
זה כאב אחר משעווה כי בשעווה הכל יוצה ב"בום" ופה לא, אבל זה משהו שבשלב מסויים מתרגלים אליו, חוץ מזה יש לזה ייתרון נוסף, זה לא מלכלך כמו שעווה ולא צריך להתקלח אחרי זה, אבל כן להעביר מטאטא איפה שעשית את זה כי השיערות נתלשות ונופלות על הריצפה.
אנונימית
שואל השאלה:
זה נראה ביוטיוב ממש כואב, איל זה בנוגע לכאב?
זה נראה ביוטיוב ממש כואב, איל זה בנוגע לכאב?
אנונימית
באותו הנושא: