4 תשובות
גרוע ממש בגללם יש כמעט בית ספר שלם שנידבק בקורונה.
הם חושבים קודם כל על החינוך ורק בסוף בסוף על הבריאות.
שואל השאלה:
לפי דעתי הם לא חושבים על החינוך, הגורמים היחידים במשוואה של האם לפתוח בתי ספר זה האם זה נוח להורים והאם זה מכניס כסף למדינה
אנונימית
^ כן בדיוק.
גרוע.
אחד הסיבות למה יש הדבקה יותר גבוהה כי אף אחד לא באמת משגיח שהילדים בבית הספר יהיו במסכות וישמרו על הכללים.
אצלי בבית הספר אף אחד לא שם מסכה בתוך הכיתה ולא בחוץ וגם המורות בלי מסכות וזה ממש מעצבן.