9 תשובות
חברות לא כלכך טובות תנתקי קשר הם משקרות לך
חרא חברות
לנתק בטח תקשר בטח שזה לא פעם ראשונה שדברים כאלה קורים. רק חבל שלא הערת להן עלזה לפני
לנתק בטח תקשר בטח שזה לא פעם ראשונה שדברים כאלה קורים. רק חבל שלא הערת להן עלזה לפני
לזה את קוראת חברות?
קודם כל תשאלי אותן למה
הן דפקו לך קטע מסריח כזה
קודם כל תשאלי אותן למה
הן דפקו לך קטע מסריח כזה
אמרת שזאת לא הפעם הראשונה שזה קורה נכון? גם לי היו "חברות" כאלה וניתקתי איתן קשר, הרבה יותר טוב לי בלעדיהן
שואל השאלה:
אבל אני לא בן אדם שמתחבר בקלות ואין לי עוד חברים...
אבל אני לא בן אדם שמתחבר בקלות ואין לי עוד חברים...
אנונימית
עדיף להיות לבד מאשר להיות עם חברות מזויפות כאלה
עדיף להיות לבד מאשר להיות עם אנשים שלא אכפת להם ממך
לפני שאת ממהרת לנתק קשר אל תשמרי את זה לעצמך, תגרמי להן להרגיש רע לגבי מה שעשו לך תכתבי להן בהודעה שנעלבת, זה לא בושה לכתוב אם יש להן קצת רגש הן יבינו איך הן היו מרגישות אם זה היה קורה להן... ברצינות אני הייתי עושה את זה...
הייתי כותבת להן משהו כזה: תקשיבו, חשבתי שאתמול לא רציתן לצאת,
...וראיתי שכן יצאתן בסוף,אבל תדעו שחשבתי על זה ואישית טיפה נפגעתי כי סיננתן אותי ולא אמרתן לי כלום, ואחרי שראיתי זה גרם לי להרגיש גלגל שלישי שאני פחות חשובה עבורכן או שאתן פחות רוצות להיות איתי,... תחשבו שהייתן במקומי, והיו מסננים אתכן ואז הייתן מגלות ששתי החברות שלכן הלכו עם מישהו אחר. מצטערת אבל אני לא יודעת מה להגיד לכן אתן לא חייבות לי הסברים אבל סמכתי על החברות שלנו ואני לא יודעת אם אני מסוגלת להמשיך אותה איתכן."
הייתי כותבת להן משהו כזה: תקשיבו, חשבתי שאתמול לא רציתן לצאת,
...וראיתי שכן יצאתן בסוף,אבל תדעו שחשבתי על זה ואישית טיפה נפגעתי כי סיננתן אותי ולא אמרתן לי כלום, ואחרי שראיתי זה גרם לי להרגיש גלגל שלישי שאני פחות חשובה עבורכן או שאתן פחות רוצות להיות איתי,... תחשבו שהייתן במקומי, והיו מסננים אתכן ואז הייתן מגלות ששתי החברות שלכן הלכו עם מישהו אחר. מצטערת אבל אני לא יודעת מה להגיד לכן אתן לא חייבות לי הסברים אבל סמכתי על החברות שלנו ואני לא יודעת אם אני מסוגלת להמשיך אותה איתכן."
אנונימית
לדעתי באמת תגידי להן משהו ואז תנתקי איתן קשר כי הן חברות חרא ותאמיני לי עדיף לך לנסות להכיר אפילו חברה אחת שלא תגרום לך להרגיש לבד
באותו הנושא: