13 תשובות
לא
לא. כמעט כל השנה לא הלכתי לבית הספר בימי ראשון, כי אני במרכז מחוננים והיום שבו הולכים למרכז הוא ראשון.
לא
לא
כן מה יש לי ברירה
כן אבל בעצב גדול
לא נראה לי
לא
לצערי
כן
לא, יש לי יום חופש לפני בגרות
כו
כן
באותו הנושא: