13 תשובות
לא. כמעט כל השנה לא הלכתי לבית הספר בימי ראשון, כי אני במרכז מחוננים והיום שבו הולכים למרכז הוא ראשון.
לא
כן מה יש לי ברירה
כן אבל בעצב גדול
לא
לא, יש לי יום חופש לפני בגרות