10 תשובות
לא
לא
לפעמים, אבל בעיקר כי המכנס גדול עליי
לא
לא, לא נוח לי
תלוי בגינס ובשאר מה שאני לובשת
90% מהפעמים החגורה בתור פריט שמוסיף לסטייל אבל יש נגיד ג'ינס אחד שגדול עלי טיפה אז אני שמה חגורה כדי להקטין
כן לפעמים זה ממש משדרג את הלוק
כן
באותו הנושא: