10 תשובות
אכן אני בעד
אכן, כמה שיותר מהר.
אם זה מה שיגרום למצב להירגע.. אולי
כן, הבריאות שלנו יותר חשובה מכמה מבחנים
אנונימית
כן. היה לי ממש כיף בתקופה הזאת..
וחוץ מזה מה הם חשבו? זה היה ממש דפוק להחזיר כלכך מהר את הלימודים ואת כל הדברים
אנונימי
אני לא בעד להחזיר את הבית ספר כי כבר חודש שלא הלכתי והיינו אחת מתוך 5 ילדים שלא הגיעו ותכננתי לחזור בראשון ולא בא לי שזה יתבטל לי פתאום כי אני כבר משוגעת בבית
אנונימית
לא. נמאס כבר מהבית כל היום להיות סגורים צריך ח'ברה אנשים חאלס
כן, אנחנו לא מקפידים ומיציתי לראות אנשים, הספיק לי
כן ברור למה שנסכן את המשפחה שלנו ואת הסובבים אותנו
3m