13 תשובות
אני חושבת שאתם יכולים להמשיך לדבר אם תירצי(למרות שלדעתי זה באמת הפרש גילאים ממש גדול ואני נגיד לא הייתי ממשיכה לדבר עם מישהו הרבה יותר מבוגר ממני) אבל אל תקווי שיקרה ביניכם משהו, אם את כבר יודעת שהוא מאוהב במישהי אחרת ושהם מדברים הרבה, ואם יש בך אפילו קצת תקווה שיקרה משהו אני מציעה לך להתרחק ממנו. אתם תוכלו להמשיך להיות ידידים אבל אני בטוחה שזה יהיה לך לא נעים לדעת שיש מישהי אחרת שהוא אוהב ולא את.
אז תעשי באמת את זה שתגרמי לו להשתעמם (בן כמה הוא??)
שואל השאלה:
לא שאלתי בנושא זוגיות.. שאלתי בנושא ידידות
אנונימית
כן אני יודעת...
מה
למה הכל חייב להיות רומנטי? כיף לך לדבר איתו? אם כן אז פשוט תדברי איתו
שואל השאלה:
21
אנונימית
רק שזה הבדל גיל גדול ממש
בכללי אולי עדיף שבת 14 לא תדבר עם בן 21..
שואל השאלה:
תודה רבה לעונים❤
אנונימית
^הבנתי לגבי מה ששאלת(שזה לא זוגיות), אבל אם את לא מרגישה אליו שום דבר רומנטי זה לא אמור לעניין אותך מה קורה בינו לבין מישהי אחרת
שואל השאלה:
^הנקודה שלי היא שכשהתחלנו לדבר הוא נראה די בודד אז המשכתי לדבר איתו ועכשיו אני פשוט מרגישה שאין לי יותר טעם להשאר בקשר משום שבכל זאת לזמן הארוך עדיף לו לדבר עם הבחורה שיותר קרובה לגילו ולא איתי
אנונימית
אוקיי אז תסנני
אולי פשוט תורידי את כמות ההודעות שאתם שולחים נגיד עם דיברת איתו שעה ביום תוריד לחצי שעה
וככה כל יום תורידי תזמן
ותצרי מציאות שאת עסוקה ולא לאט הקשר יתנתק הוא יהפוך לפחות ארוך
אבל עם כיף לך לדבר איתו תשלחי לו הודעה כזה בכל כמה ימים בכל מקרה לכל עזרה ופניה אני כאן(;