התחברות הרשמה

מתי אומרים אם מבטלים לחטיבה ולתיכון את הלימודים?

29 במאי 2020, 15:24
חופש    
3 תשובות
בערב
H
HOPE_
יומרו בערב אבל כנראה יבטלו את החטיבות ואת התיכונים
י
ילדה אקראית
מבטלים את הלימודים?
T
Think im crazy?!?
באותו הנושא:
כשעולים לתיכון אז זה כמו בעלייה לחטיבה שבוחרים 3 ילדים שאתה רוצה להיות איתם בכתה?
אתם *עכשיו* בחטיבה או בתיכון?ואתם עולים לחטיבה, תיכון או צבא?
מה לדעתכם יותר קשה מעבר מיסודי לחטיבה או מחטיבה לתיכון?
למה אומרים שבחטיבה ובתיכון אין דבר כזה מקובלים ?
כמה ילדים עשיתם בשרשרת לחטיבה / לתיכון ?
מתי יבטלו את השעורי בית לחטיבה ולתיכון???
השביטה מחר גם לחטיבה או רק לתיכון?
כאלה שבתיכון אתם מתגעגים לחטיבה?
עוד 24 ימים החופש לחטיבה ולתיכון!!!!
מה העלייה יותר קשה ? לחטיבה או לתיכון ?
כשעליתם לחטיבה או לתיכון על פי מה החלטתם שבאלכם להתחבר דווקא עם מי שהתחברתם איתו?