5 תשובות
למה להתרחק?
כנראה שאת בי.
כנראה שאת בי.
הרגע עניתי לך בשאלה הקודמת ששאלת .
הורמונים של גיל ההתבגרות..
לא אל תתרחקי, יכול להיות שאת נמשכת גם לבנים וגם לבנות, אבל אל תמהרי להסיק מסקנות כי בגיל ההתבגרות ההורמונים משתוללים ואנחנו מתחילים לדמיין את עצמנו במצבים כאלה ואחרים ומתחילים לחשוב על דברים שקשורים למיניות והכל..
את מבינה למה אני מתכוונת, אל תילחצי מזה או משהו זה באמת עובר לכל אחד בראש בשלב הזה
את מבינה למה אני מתכוונת, אל תילחצי מזה או משהו זה באמת עובר לכל אחד בראש בשלב הזה
לפי דעתי עם אתה רוצה שיהיה לך גבר תיתרחקי ממנה כמה שיותר כי לפי דעתי אף גבר לא ירצה אותך בי
באותו הנושא: