3 תשובות
העונות עם גאליסיה
xm1
שואל השאלה:
אני התחלתי לפני חודש כי אין לי ילדות אבל אין לי כוח לראות הכל מאיפה מתחיל כל החלקים הטובים לול
עונות 2-3 (גאליסיה) הכי מהמם!