6 תשובות
אני בוכה חחח
תחייך ואם ישאלו תגיד שזה טבעי
אנונימית
הילד כמו האבא, זה יותר קטע מצחיק אין לך מה להתבייש
גם לי קרה לפני המון זמן
אויי תלך לחדר ותגיד שאתה עייף או לא מרגיש טוב
הכל טוב כפרה כולם בני אדם, כולם מפליצים