3 תשובות
אני לא בן.. אבל אני בי, אז אני גם אענה :)
אם היא תאכל המבורגר, אני אסתכל עליה בהערצה. בגלל המון סיבות. ולא, אני ממש לא אחשוב שהיא שמנה.
לא שתאכל מה שבא לך כמה שבא לך ואני האחרונה שתשפוט.
עשית לי חשק להמבורגר ביי.
אם היא שמנה אז כן
אם היא לא שמנה אז לא
אנונימית