5 תשובות
מה את רואה שאת לא יכולה לשלוח?
כזה איקס אדום?
שואל השאלה:
לא
זה פשוט לא נשלח לו
והוא לא חסם אותי
יכול להיות שאין לך/ לו אינטרנט ובגלל זה ההודעה לא נשלחת ^^
שואל השאלה:
עשיתי את זה
שואל השאלה:
זה כבר קרה כמה פעמים