14 תשובות
יש דברים שהתחברתי יש דברים שלא.
אחלה אישיות
רוצה להיות חבר שלי?(לא מתחילה איתךך)
אישיות נחמדה מאוד.
פחות מתחברת לחלק מהדברים
אחלה אישיות
אהבתי
אממ נחמד מאוד
אהבתי מאוד
אנונימית
חחח זה תאור שלי, ( חוץ מהבדיחות )
אחלה
אבל למה היית צריך להוסיף את ה"לא דכאוני"?
אבל למה היית צריך להוסיף את ה"לא דכאוני"?
שואל השאלה:
כי דיכאוני מעצבן מלא אנשים
כי דיכאוני מעצבן מלא אנשים
אנונימי
יש הבדל בין דכאוני לבין צומי.
ובדרך כלל לאנשים שאשכרה יש דיכאון הם מסתירים את זה ואף אחד לא שם לב.
ותמיד יש כדורים..
ובדרך כלל לאנשים שאשכרה יש דיכאון הם מסתירים את זה ואף אחד לא שם לב.
ותמיד יש כדורים..
שואל השאלה:
כן אני יודע סתם ניסיתי עם חברים שלי ליצור את האישיות המושלמת ולא דכאוני היה נשמע לי טוב (בעיקר בגלל שהייתה תקופה שהייתי טיפה בדיכאון)
כן אני יודע סתם ניסיתי עם חברים שלי ליצור את האישיות המושלמת ולא דכאוני היה נשמע לי טוב (בעיקר בגלל שהייתה תקופה שהייתי טיפה בדיכאון)
אנונימי
באותו הנושא: