5 תשובות
לא כתוב לי או דואר או עמדות שירות פשוט לכי לדואר
שואל השאלה:
צריך ללכת למשרד הרישוי קודם?
צריך ללכת למשרד הרישוי קודם?
אנונימית
כן גם אני עברתי אתמול חח
צריך ללכת לדואר ולהביא תז
צריך ללכת לדואר ולהביא תז
מברוק
גם עברתי אתמול חחח :)
הכל דרך האתר
הכל דרך האתר
אנונימית
באותו הנושא: