התחברות
הרשמה
אני רעבה ממש ואבא שלי ישנן בסלון ואני לא רוצה להעיר אותו מה לעשות
28 במאי 2020, 02:33
אוכל
סלון
אבא
2 תשובות
ללכת בשקט לפתוח בשקט
א
אשתו של פלנקטון
סיפור חיי.
K
Kinda funny
באותו הנושא:
אבא שלי יצא לעבודה ואני ואמא שלי היינו בסלון
פדיחה אם אני אשים את המדבקה על האף להוצאת שחורים ואני אהיה בסלון, ואבא שלי יראה?
אני לא מצליחה להירדם ואני רעבה,אבא שלי יישן בסלון עכשיו..כדאי ללכת ולנסות להביא משהו אבל יש סיכוי שיתעורר ויתעצבן קצת או
אני רעבה ברמות ואבא שלי נרדם בסלון , אם אני אחמם משהו במיקרו זה יעיר אותו?
יש עכביש בחדר שלי ואני ממש מפחדת מהם ואני לא רוצה לישון בחדר שלי ואבא שלי לא נותן לי לישון בסלון עצות?
אני רעבה אבל יש ג'וק בסלון מה לעשות?
קמתי ממזמן, ואני עד עכשיו בחדר בגלל שאח של אבא שלי פה בסלון
אני רעבה רצח אבל דוד שלי ישן בסלון ואכלתי היום רק קורנפלקס, מה לעשות?
היי זו אני מהשאלה הזאת , אני ממש ממש רעבה ואמא שלי יושבת בסלון
אני ממש רעבה ויש המון דודים בסלון ולא באלי לצאת מהחדר מה אפשר לעשות?
ההורים שלי בסלוןן ואני רעבה רצחח