6 תשובות
הראש בעננים פשוטו כמשמעו
לא ממליצה לך אם את לר רוצה לאבד הכרה בטעות...
הכי טוב סאחי
אנונימית
לא מומלץ בכלל
בבקשה לא
לא נראה לי שזה רעיון טוב
בכלליות כדורי שינה הם הכדורים עם התופעות לוואי הכי נפוצות שמאוד קל להתמכר אליהם וגם הם וגם וויד משפיעים על המוח
לא ממליץ על אף אחד מהם
בטח שלא ביחד
כדורי שינה עובדות על מערכת העצבים,
קנאביס עובד על מערכת העצבים, שניהם גורמים לעייפות וחוסמים הורמונים מסוימים, שילוב של שנהם יכול להוביל לדום נשימה בשינה, דום לב, מוות.

עדיף לא לשלב
אנונימי