9 תשובות
מר תמיד אהבתי יותר את מר
שואל השאלה:
אבל למה מר
שואל השאלה:
זה מעניין אותי
מזתמורת למה
כי זאת לאלי
שואל השאלה:
אוקיי זאת לאלי ואני מאוהבת בה אבל כאילו הדמות של חסמין לעומת הדמות של מר כזה למה כולם אוהבים את מר יותר כאילו אני אוהבת את מר והכל אבל חסמין פשוט וואו ואנשים פשוט לא מחבבים אותה
אני מעדיפה את שתיהןן
הן שתיהן יפות מצחיקות וביחד הן כאילו בואו.
ואם לא מר אז אני מעדיפה את טפי או ולה
למרות שתכלס כל הדמויות שם מדהימות
אנונימית
חסמין חמודה אבל מר זאת מר, היא הדמות הכי אנושית שהכי אפשר להזדהות איתה חמודה מצחיקה ובן אדם טוב כל כך
לחסמין יש מלא נפילות בקטעים שלה עם טצו
אנונימית