7 תשובות
טריגו.
עדיף טריגונומטריה, כי סטטיסטיקה, זה קל ממש, יהיה לל בטח קל להבין. אז כאילו זה יהיה סוגשל גם וגם כזה
שואל השאלה:
אני לומד דרך udemy. זה אתר ממש טוב.
high grades מעולה
דרך איזה אתר לקחת קורסים?
אנונימית
למה את קונה אחד אחד ולא את כולם בבת אחת ?( לדעתי עדיף יש אתרים שמביאים את כל הנושאים) באיזה אתר את לומדת ?
תודה