19 תשובות
לא, אבל מישהי שטחית זה מוריד לי
לא בהכרח.
^^מחזק
אני לא אתיפייף אבל אני בהחלט מעדיף מישהי עם חזה שפשוט נראה טוב גם חזה גדול זה לא יפה לדעתי
שיהיה לה חזה גדול שלא תיהיה שטוחה אבל לא יותר מדי גדול כי זה כבר קצת מוריד
לא ממש משנה
תלוי באיזה גבר מדובר, אני למשל לא משנה לי איזה גודל זה, ולדעתי זה לא מה שגבר צריך לחפש באישה
מוריד מאוד עד כדי שאני שומר מרחק
אנונימי
בכלל לא אבל כמו שאמרו למעלה שיטתית זה מוריד ואני מוסיף - לא החלטית
לא מוריד לי, אבל אולי יוריד לה שהחזה שלי יותר גדול משלה? אני פשוט מתאמן ויש לי שרירי חזה בולטים.
כן.
על מה מינוס? זו משיכה אישית. אני לא נמשך לשטוחות, וזה יוריד לי מבחורה.
על מה מינוס? זו משיכה אישית. אני לא נמשך לשטוחות, וזה יוריד לי מבחורה.
מה שהאנונימי כתב מעלי.
אם גם הבטן שטוחה ובכללי היא חטובה אז ממש לא.
אם גם הבטן שטוחה ובכללי היא חטובה אז ממש לא.
כן
אין מה לעשות
נולדתי ככה
אין מה לעשות
נולדתי ככה
אני אגיד את האמת בלי להתייפיף, לכל אחד יש אידיאל יופי מסוים שהוא נמשך אליו, השלמות שהוא מדמיין.
אם גבר או אישה יכירו בן אדם הם תמיד יעדיפו מישהו שדומה למודל שהם נמשכים אליו.
יש גברים שמעדיפים שטוחות, יש גברים שמעדיפים בינוני, יש כאלו שאוהבים סופק ענק ומוגזם.
אותו דבר לגבי משקל/צבע עיניים/מבנה גוף/צבע שיער וכו וכו וכו ..
לכן השאלה הזו לא רלוונטית, כי זה משהו אינדיבידואלי. יש כאלה שנמשכים לאסייתיות/בורנטיות/מזרחיות/אשכנזיות וכו.. זה לא משהו ספציפי שניתן לענות עליו.
בכל אופן, בלי קשר למראה חיצוני, אופי הוא משהו עיקרי וחשוב. אם מישהו יאהב אותך הוא גם יסתכל פנימה... ולא רק על איך את נראת כי יופי זה לא לנצח, גם חזה נופל בסוף.
אם גבר או אישה יכירו בן אדם הם תמיד יעדיפו מישהו שדומה למודל שהם נמשכים אליו.
יש גברים שמעדיפים שטוחות, יש גברים שמעדיפים בינוני, יש כאלו שאוהבים סופק ענק ומוגזם.
אותו דבר לגבי משקל/צבע עיניים/מבנה גוף/צבע שיער וכו וכו וכו ..
לכן השאלה הזו לא רלוונטית, כי זה משהו אינדיבידואלי. יש כאלה שנמשכים לאסייתיות/בורנטיות/מזרחיות/אשכנזיות וכו.. זה לא משהו ספציפי שניתן לענות עליו.
בכל אופן, בלי קשר למראה חיצוני, אופי הוא משהו עיקרי וחשוב. אם מישהו יאהב אותך הוא גם יסתכל פנימה... ולא רק על איך את נראת כי יופי זה לא לנצח, גם חזה נופל בסוף.
אנונימית
אם הוא פרופורציונלי לגוף, זה לא מפריע. מישהי רזה עם לזה קטן זה דווקא מראה חמוד.
אנונימי
לא, אני לא שטחי.
אבל אם היא שטחית וחושבת שדברים כמו גודל החזה אמור להוריד מהערך שלה, זה מוריד לי.
אבל אם היא שטחית וחושבת שדברים כמו גודל החזה אמור להוריד מהערך שלה, זה מוריד לי.
flat is justice
אנונימי
לא באמת משנה לי ממידת חזה, חושב שמעדיף בינוני, אבל הכל בסדר לדעתי
אנונימי
תקשיבו למה עשיתם מינוס תפסיקו להתייפייף אם רק אופי תבינו קודם כל צריך שיהיה משיכה אם אתה לא נמשך אליו ולגוף שלו אז איך תעשו אהבה וכמובן שאם אני נמשך אליה אז כמובן אז אסנן אם האופי אי אני רוצה גם משיכה וגם אופי.