5 תשובות
עצוב, עכשיו מובן מה האתיופים חווים
^^ מה הקשר
תראה תסרטון ואז תבין .
וזה מזעזע בעיני פשוט רציתי לבכות שראיתי את זה
התעללות פשוט שלאף אחד לא מגיע לעבור ולמות בדרך כזאת
ועוד יותר מזעזע בעיני שהשוטרים האחרים תמכו בזה כי מילא אחד דפוק לא חייב שכולם אבל השאר פשוט הסתכלו והיו כאלו שתפסו לו תיידים ותרגליים ואפאחד לא עשה כלום פשוט הסתכלו עליו ככה מאבד תחיים שלו מהצד .
ואחרי זה עוד אומרים שאין גזענות בזמן שככה שוטרים מרשים לעצמם לקחת חיים של בן אדם .
תראה פשוט
תאמת גרם לי לרצות לבכות...
מזעזע.
זוועה . גועל נפש.
איכס באלי לבכות.
מגיע לשוטר הזה עונש מוות.
פשוט גועל נפש של אנשים .
אנונימית