4 תשובות
לחיצה ארוכה על הימין בעכבר
את מחזיקה את מה שאת רוצה לאכול ולוחצת על מקש ימני לחיצה ארוכה בעכבר
אי אפשר לאכל כל דבר ועם מקש ימיני
עם זה בשר עדיף לבשל אותו ואז לאכול אותו (מבשלים אותו עם תנור)
מישהו? לא אפשרי
משהו? לחצן ימני ארוך כשאת מחזיקה את המזון