7 תשובות
אני עושה צמה בערב, עכשיו אני עם צמה כל הזמן, תוכלי לעשות גם או משהו בסגנון
שואל השאלה:
אצלי זו לא אופציה
אני מחכה שהוא יתייבש כדי שהתלתלים יקבלו צורה ורק אז הולכת לישון
אולי אני אנסה צמה...
אבל שאני מסרקת את השיער אני משתמשת בשפריצר (עם מים)
תעלי את כל השיער למעלה
כאילו תקחי אותו למעלה מעל הכרית ואל תשני עליו
תלוי אם יש לי כוח, בדר"כ בערב^
שואל השאלה:
את מתקלחת בבוקר? או שרק שמה חומרים?
אני מסדרת את השיעור בבוקר, אז אני לא צריכה לדאוג לשיער בלילה