7 תשובות
שואל השאלה:
שאלה נוספת (סורי, אני פשוט לחוצה): אם אני מביאה את המחשב לטכנאי, לדעתך הוא יוכל לשחזר את החומר שיש לי על המחשב (אל דיסק או משהו) מבלי שיצטרך לתקן את המסך?
אנונימית
סביר להניח שכן
תלוי עם המים הגיעו ל rdisk ולקונני זיכרון.
אם המחשב נדלק לך כנראה שהכל נשמר
אני לא חושב שיקרה משהו לדיסק כל עוד הוא לא נרטב
שואל השאלה:
תודה לכם :)
ועדכון - כנראה שהלוח הלך, והכונן עודנו חי, ב"ה.
אנונימית
סביר להניח שמה שנדפק זה החיבור בין המסך למחשב ולא המסך עצמו.
יכול להיות שגם לא יצטרכו להחליף מסך אבל יש סיכוי שהגיע מים לאזור של המסך ולחלקים הפנימים ששם
שואל השאלה:
המסך יכול היה להידפק גם אם הוא עצמו לא נרטב?
אנונימית
להחליף מסך.
בתיקון יזמינו לך מסך חדש מהחברה יטפלו בחיבורים ויבדקו עם עוד משהו נהרס.
במקרה והתיקון יקר או שלא מייצרים יותר את המסך תקני מחשב נייד חדש