18 תשובות
לא הייתי הולכת עם אוברסייז אבל לכי עם זה
לא, זאת חתונה תלכי עם חצאית וטופ או או שמלה רגילה שיש בארון שלך
לכי עם גינס שחור קצר וחולצה לבנה צמודה כזאת עם עיצוב יפה
שואל השאלה:
אני לא לובשת לבן.. או שמלות או חצאיו
אני מציעה לך ללכת עם חולצה במידה שלך/צמודה
עם הג'ינס השחור
מה הבעיה אני תמיד הולכת עם קצת גם כשאני במחזור. פשוט שימי טמפון/פדים ותחתונים קהים לא יראו כלום תאמיני לי.
אז גינס קצר ווטופ יפה
ואוברסייז לא נראה לי מתאים ככ לחופה..
שואל השאלה:
לא לובשת טופים או חולצות צמודות אני יחסית שמנה
אז ג'ינס וחולצה יפה
תקישבו היט לא שאלה מה ללבוש תענו לה על השאלה
אנונימית
שימי אוברול / טי שירט רגילה עם גינס (תכניסי את הטי שירט לגינס זה נראה יותר טוב)
לפי דעתי זה לא מתאים לסיטואציה.. זה בסדר לבית או להסתובב עם חברות אבל לא לחתונה
היא אומרת אבל שאין לה טופים וכאלה
רגע מה עם שמלה?
יהיה יפה גם סט של חצאית וחולצה
שואל השאלה:
התכוונתי לאוברסייז כחולצה עם ציור יפה לא חולצה ממש ענקית ... יש לי חולצה של acdc
לא יודעת פחות חח