4 תשובות
צודקת
מסכימה לחלוטין
ירד נמוך מאוד
את ממש לא צודקת הוא בסך הכול היגן על השבט שלו וזה ממש בסדר וכולם שם בשבט של ישראל יצאו אשכנזים ופחדנים
שואל השאלה:
@yatah כן אבל יש גבול ורמה מסויימת להעיר ולהגיד לבן אדם מסויים את הדברים שהוא רוצה לומר. הוא שוכח שזה משחק והוא פשוט רק רואה את עצמו. עלאק הוא אומר 'אני בחיים לא הייתי לוקח את הברזנט' על מי הוא עובד? הוא היה לוקח את הברזנט הזה באותה דרך. אז שיפסיק לשקר לעצמו ולאחרים.