3 תשובות
לא
חחח חחח מתים לרגע
יש הרבה אנשים שחוו מוות קליני ומספרים שהם ראו את אלוהים, אנשים שנפטרו, ודברים כאלה.
הסיבה המדעית לכך היא שמוות קליני הוא בעצם מוות מוחי לכמה שניות המתרחש מפני שלא מגיע מספיק חמצן למוח והמוח אינו מתפקד (זה סוג של ריסטארט למוח), ומתי שלא מגיע מספיק חמצן למוח אז נגרמות הזיות. בעצם אנשים הוזים את הדברים האלו ברמה ככ גבוה ובתזמון גרוע שהם בטוחים שמה שהם ראו הוא מהעולם הבא.
הסיבה המדעית לכך היא שמוות קליני הוא בעצם מוות מוחי לכמה שניות המתרחש מפני שלא מגיע מספיק חמצן למוח והמוח אינו מתפקד (זה סוג של ריסטארט למוח), ומתי שלא מגיע מספיק חמצן למוח אז נגרמות הזיות. בעצם אנשים הוזים את הדברים האלו ברמה ככ גבוה ובתזמון גרוע שהם בטוחים שמה שהם ראו הוא מהעולם הבא.
באותו הנושא: