זה מה שכתבתי למורה שלי לבלט כי אני לא מגיעה היום יש לי מחר מבחן ואני לא מרגישה מספיק מוכנה זה בסדר?
בנוסף עשיתי היום חיסון ואני מרגישה זומבית ובלט זה הרבה ידיים יהיה לי ממש,קשה אבל זה לא תירוץ כי יגידו לי לעשות מה שאני יכולה אבל אני לא רוצה להרגיש שאני לא בקצב של כולן. כתבתי לה רק על המבחן היא ראתה ולא ענתה: היי לצערי אני לא אגיע היום, יש לי מחר מבחן ואני מרגישה את הצורך ללמוד אליו עוד. אני אשמח שבמידה ותלמדו תרגילים חדשים אם תוכלו לצלם כדי שאני אנסה ללמוד אותם