4 תשובות
שואל השאלה:
תודה לכולם
אנונימי
זה חרדה חברתית מצויה כל העניין הוא להפריד את הפחד ולפרגן לעצמך על הצלחות כך זה יעבור. כך זה עבר אצלי בכל אופן בהצלחה
להתחיל להרגיל את עצמך למצב של להכיר אנשים חדשים ואז אתה כבר לא תרגיש רגש מיוחד
פשוט לדבר עם כמה שיותר אנשים.
ככל שתהיה לך יותר אינטירקציה, ככה ילך לך יותר טוב.
ניסוי וטעייה, ועם הזמן תשתפר.
בהצלחה :)