התחברות
הרשמה
שמבט נפגש לי עם מישהו שאני מחבבת והוא מחבב אותי אנחנו חייבים לחייך אחד לשני?
26 במאי 2020, 18:00
מבטים
2 תשובות
לא חייבת אבל זה יהיה נחמד שכן
C
ChocoChan
זה לא ש"חייבים" אבל הרבה יותר נעים לראות פנים של מישהו מחייך. תחייכי, לא ייקרה שום דבר רע:))
ב
במבה במילוי נוגט
באותו הנושא:
מישהו שאני מחבבת רוצה שניפגש(כי עוד לא נפגשנו) ואין לי מה לומר לו מה לעשות?
כתבתי לו שאני מתגעגעת המון והוא שאל אותי (מישהו שאני מחבבת) אם..
זה הגיוני שאני מרגישה שאני ממש מחבבת מישהו רק על סמך התכתבות כבר כמעט חודש?
אז פשוט להגיד לילד שאני מחבבת אותו שאני מחבבת אותו?
קרה לכם פעם שהמבט שלכם נפגש עם מישהי או מישהו והרגשתם כזה כאילו שזה זה?
אני ועוד כמה חברים נפגשים לפעמים כזה לטייל ויש מישהו שאני מחבבת...
בנים אתם אוהבים שהמבטים שלכם ושל הקראשית שלכם נפגשים?
כל הפעם שאני רואה אותו המבטים שלנו נפגשים המשך בפירוט
יש ילד בכיתה שמסתכל עליי לפעמים ושהמבטים שלנו נפגשים הלב שלי קופץ לפעמים, זה קראש?
גם לכם קורה שתמיד מבטים שלכם ושל ילדים מהכיתה נפגשים?יש לי כבר כמה קבועים,מביך
למה שמישהו יהיה מובך כאשר המבטים שלו ושל מישהי נפגשים?