היום אנ והחבורה שלי חוגגות יומהולדת לכל הבנות שהיה להן בקורונה
עכשיו אנחנו הולכות למסעדה ולא תכננו לקנות מתנות אבל אחת הבנותקנתה לכולנו מתנות ולא נעים לי אז אני רוצה לקנות לה גם אבל זה מרגיש לי לא נעים שאני לא אקנה גם לילדה השנייה (היומהולדת במסעדה זה בעצם כדי לחגוג לה אנחנו חוגגים לבנות שהיה להן סתם על הדרך) מה אומרים? מה לעשות?