7 תשובות
מה זה בכלל? לא שמעתי על המילה הזאת בחיים שלי.
^ גם אני
הישרדות
זה ישן, מלפני שנתיים נראה לי. איזה רב קרא לבחורות שרוצות להתגייס "בחורילה" שזה הלחם מילים של בחורה וגורילה.
לא יודע למה אנשים משתמשים בזה עכשיו, אני אישית לא שמעתי אף אחד אומר את זה
בחורילה זאת אישה "גברית" כזאת... בוצ'ה כזאת
בהישרדות ליטל אמרה שירדן גרבי בחורילה
באותו הנושא: