3 תשובות
לא נשמע שהוא בקטע האמתי ממה שתיארת.
וכנראה שהוא רשם לך לילה טוב בגלל שהוא הרגיש רע שהוא סינן או שהוא לא זמין.
תנסי לדבר איתו על זה.
וכנראה שהוא רשם לך לילה טוב בגלל שהוא הרגיש רע שהוא סינן או שהוא לא זמין.
תנסי לדבר איתו על זה.
שואל השאלה:
מה עסוק מה
הוא הגיב לפוסטים של מלא אנשים
מה עסוק מה
הוא הגיב לפוסטים של מלא אנשים
אנונימית
תסנני ותשחררי ממנו, את לא צריכה בן אדם כזה מגעיל וילדותי עם משחקי כבוד
באותו הנושא: