התחברות הרשמה

הייתי בריאיון עבודה והמראיין אמר לי

את נראת לי קצת עדינה.. למה הוא התכוון? איך הייתם מגדירים עדינה? כל מי שפוגש אותי בפעם הראשונה אומר לי שאני עדינה..
26 במאי 2020, 07:06
עבודת נוערעבודה    
עדיין לא התקבלו תשובות
באותו הנושא:
יש לי שאלה לגביי ראיון עבודה, הייתי ב2 רק עד עכשיו ואני בת 21,
מי מראיין את מראיין העבודה לתפקיד מראיין העבודה?
הייתי בשני ראיונות עבודה ללכת לחפש עוד בינתיים?
מה אפשר להגיד בראיון עבודה?איך לא להלחץ?איך לתת רושם טוב למראיין?
מה אפשר להגיד בראיון עבודה?איך לא להלחץ?איך לתת רושם טוב למראיין?
אם אני הולך לראיון כלשהו, לדוגמה ראיון של צו ראשון, ללחוץ למראיין/ת את היד?
אם אני אלך לראיון עבודה עם טרנינג ולא ג'ינס זה ישנה למראיין?
אני בראיון עבודה למקדונלדס ואם המראיין ישאל למה לדעתי כדאי לי לעבוד פה מה לומר?
אם הייתי כנה במבחן אמינות כתנאי קבלה לראיון עבודה זה אומר שלא עברתי?:- (
הייתי בראיון עבודה ו..
הראיון האישי בצו הראשון הוא לבד עם מי שמראיין אותי או שיש עוד אנשים בחדר?