9 תשובות
אין בגרות מחר.
אנונימי
יש בגרות מחר. ויהיה טוב
תשקיעי עד 5 לפנות בוקר . תגידי לעצמך 3 שעות שאני אשקיע ולא אראה את המקצוע הזה לעולם!
אנונימית
אם לא תלמדי לא תקבלי ציון טוב ותתחרטי על זה בעתיד במה הבגרות?
זה סופר חשוב
תעשי את המאמץ כדי להוציא ציון טוב כדי שאחרות לא תצטרכי להשלים בגרויות בעתיד
תעשי את המאמץ כדי להוציא ציון טוב כדי שאחרות לא תצטרכי להשלים בגרויות בעתיד
שואל השאלה:
חחח מה? זאת הבגרות הראשונה שלי וקיוויתי ל"הכל יהיה בסדר" ודברים כאלה... ולאנונימי שהחליט שאין, תגיד את זה למשרד החינוך.
חחח מה? זאת הבגרות הראשונה שלי וקיוויתי ל"הכל יהיה בסדר" ודברים כאלה... ולאנונימי שהחליט שאין, תגיד את זה למשרד החינוך.
קטן עלייך תהיא רגועה בגרות ראשונה בקטנה זה כמו מבחן רגיל בגרות חיצונית/פנימית?
שואל השאלה:
פנימית
פנימית
בכלל בקטנה עלייך
באותו הנושא: