2 תשובות
לא נראה לי.. אבל אל תילחצי. אם עשית את השעות פשוט תחרבשי תאריכים בטריביו (אם את לא זוכרת) ואז תבקשי שהמנהלת של המחוייבות שלך תחתום לך על זה. תגידי לה לפני כמובן שעכשיו מילאת ושלא זכרת תאריכים אלא רק כמה שעות עשית אז חירבשת תאריכים.
לי יש יותר מה להלחץ אין לי שעות...
לי יש יותר מה להלחץ אין לי שעות...
שואל השאלה:
דחוף
דחוף
אנונימית
באותו הנושא: