5 תשובות
שואל השאלה:
אני שוקל למחוק את האינסטגרם שלי*
אני שוקל למחוק את האינסטגרם שלי*
אנונימי
היי
קודם כל אני מבינה אותך ממש שהחברים מספרים בדיחות "בצחוק" וזה מצחיק את כולם חוץ ממך
דבר שני
אסור לך להתייחס אליהם מה זה יעזור לך אם תחשוב ככה על עצמך? אתה רק תשקע יותר ויותר
תראה אני לא באמת מכירה אותך ואם אתה אומר שאתה "שמן" אז אתה יכול לנסות לעשות דיאטה אם זה מפריע לך ולביטחון שלך
ואל תיתן לאף אחד בחיים להוריד אותך
קודם כל אני מבינה אותך ממש שהחברים מספרים בדיחות "בצחוק" וזה מצחיק את כולם חוץ ממך
דבר שני
אסור לך להתייחס אליהם מה זה יעזור לך אם תחשוב ככה על עצמך? אתה רק תשקע יותר ויותר
תראה אני לא באמת מכירה אותך ואם אתה אומר שאתה "שמן" אז אתה יכול לנסות לעשות דיאטה אם זה מפריע לך ולביטחון שלך
ואל תיתן לאף אחד בחיים להוריד אותך
אתה נתת להם להוריד לך את הביטחון.. גם בכיתה שלי לבנים יש קטע שכדי להישאר כחבורה הם צריכים משהו משותף לצחוק עליו אז יש אצלי ילד בכיתה שהוא המוקד לצחוקים(לא ממש בקטע מעליב כמו אצלך) אבל הם מזכירים את השם שלו הרבה ויורדים עליו וממציאים עליו בדיחות, ולו אין את הביטחון לעשות להם בחזרה.(ואני בכיתה י"א).
אני חושבת שכדי להחזיר את הביטחון- יותר נכון להגיד *כבוד*, אתה צריך קודם כל להבין שכנראה הם לא מבינים שזה פוגע בך. ולפעמים מישהו זורק דברים כמו שמן, המטרה- להוציא אותך הסתום והמרכז לבדיחות, האחרים שצוחקים תאמין לי זה לא בגללך זה סתם כי הם נגררים ורוצים להיות חלק מהחבורה שיראו אותם. אתה צריך לעשות ההפך- להוציא אותם טמבלים שלא מבינים מהחיים שלהם ולשים אותם במקום שלהם. אתה צריך להציב גבולות מסויימים- חומת ביטחון עצמי שאותה לא יעזו לפרוץ. קוראים לך מכוער? תענה למי שאמר את זה ספציפית: "אני מבין שאני מעניין אותך, אבל אתה לא מעניין אותי, סתום תפה ותסתכל קצת על עצמך ואם אתה והחברים שלך מחפשים בדיחות אני לא מוכן להיות המוקד."
אותו דבר על המשקל שלך: תענה למי שספציפית אמר את זה: "יש לך בעיה? לך תחפש בדיחות אחרות לספר לקהל הנאמן שלך אני מצטער אבל המשקל שלי זה לא עניינך זה ענייני.
אל תפחד להגיד לאנשים סתמו תפה. זה עוצר אותם. ואל תקשיב אם אחרי שאתה עונה להם הבנים אומרים מה אתה לוקח ללב מה אתה נעלב תגיד להם לפחות לי יש לב/ יש לי שכל בניגוד אליכם לכו לכיתה א שם יותר בוגרים ממכם.
ולא, אל תמחוק את האינסטגרם אתה לא צריך להסתתר מאף אחד למה מה קרה? הם לא חייבים לעקוב אחריך ורצוי שלא. אני מאמינה שמי שמכיר אותך באמת אוהב אותך. ברגע שיראו שאתה לא שם עליהם, שהם ילדותיים בניגוד אליך תאמין לי שהם יחפשו אותך.
אני חושבת שכדי להחזיר את הביטחון- יותר נכון להגיד *כבוד*, אתה צריך קודם כל להבין שכנראה הם לא מבינים שזה פוגע בך. ולפעמים מישהו זורק דברים כמו שמן, המטרה- להוציא אותך הסתום והמרכז לבדיחות, האחרים שצוחקים תאמין לי זה לא בגללך זה סתם כי הם נגררים ורוצים להיות חלק מהחבורה שיראו אותם. אתה צריך לעשות ההפך- להוציא אותם טמבלים שלא מבינים מהחיים שלהם ולשים אותם במקום שלהם. אתה צריך להציב גבולות מסויימים- חומת ביטחון עצמי שאותה לא יעזו לפרוץ. קוראים לך מכוער? תענה למי שאמר את זה ספציפית: "אני מבין שאני מעניין אותך, אבל אתה לא מעניין אותי, סתום תפה ותסתכל קצת על עצמך ואם אתה והחברים שלך מחפשים בדיחות אני לא מוכן להיות המוקד."
אותו דבר על המשקל שלך: תענה למי שספציפית אמר את זה: "יש לך בעיה? לך תחפש בדיחות אחרות לספר לקהל הנאמן שלך אני מצטער אבל המשקל שלי זה לא עניינך זה ענייני.
אל תפחד להגיד לאנשים סתמו תפה. זה עוצר אותם. ואל תקשיב אם אחרי שאתה עונה להם הבנים אומרים מה אתה לוקח ללב מה אתה נעלב תגיד להם לפחות לי יש לב/ יש לי שכל בניגוד אליכם לכו לכיתה א שם יותר בוגרים ממכם.
ולא, אל תמחוק את האינסטגרם אתה לא צריך להסתתר מאף אחד למה מה קרה? הם לא חייבים לעקוב אחריך ורצוי שלא. אני מאמינה שמי שמכיר אותך באמת אוהב אותך. ברגע שיראו שאתה לא שם עליהם, שהם ילדותיים בניגוד אליך תאמין לי שהם יחפשו אותך.
אנונימית
כנל לגבי המטוס קרב- הייתי עונה לו': כן? אם אני מתרסק אז אתה בכלל לא מצליח להתניע את המטוס
אנונימית
קודם כל אתה צריך לקבל את עצמך כמו שאתה ולא להוריד לעצמך שאתה מכוער ושמן כי פה מתחילה הבעיה.. תשנה את המחשבה שלך תתרחק מילדים שלא עושים לך טוב תהיה מי שאתה ותואהב את עצמך איך שאתה!!