3 תשובות
אני לא מכירה את תורת ההבנה, אבל יש את תורת ההכרה/הידיעה, שנקראת אפיסטמולוגיה. אולי לזה התכוונת?
יש גם את תורת ההיגיון, לוגיקה.
יש גם את תורת ההיגיון, לוגיקה.
שואל השאלה:
חחחחחחחח
אבל אם היית רצינית אז לא זה לאזה
חחחחחחחח
אבל אם היית רצינית אז לא זה לאזה
אנונימית
מתמטיקה
באותו הנושא: