4 תשובות
באותה סירה בדיוק.שנה הבאה אני מתחילה לימודים במקום חדש.זאת התקווה היחידה שלי.
אוקע אז אני ההיתי בחבורה של בנות חיים שלי לא ראית דברים כאלה רכלניות נצלניות שאלוהים ישמור מפה לשם התחברתי לבנות בכיתה שהיום הם החברות הכי טובות שלי ואני שרופה אליהם ואני ממש סבבה עם כל הכיתה כולל הבנות האלה שיצאתי מהחבורה שלהם ואני ממש בסדר עכשיו עם את צריכה עצות בנושא אני פה❤❤
אני חושבת שאת צריכה לנסות להתחבר לבנות אחרות שאת מרגישה שאת מסתדרת איתן ויותר כיף לך איתן ובקשר לחבורה הקודמת להתחיל לנתק איתן קשר. הייתי במצב הזה והרגשתי ממש לא כיף איתן והן היו מרכלות עליי מאחורי הגב והייתי עצובה ממש עד שלא התחברתי לבנות אחרות והן אפילו לא שמו לב שנעלמתי
q4
מלא פעמים זה קורה לי, וכל פעם מחדש אני מרגישה שמצאתי חבורה " טובה" כביכול שסוף סוף זה לא קורה ואז זה שוב קורה לי, מה שאת צריכה לעשות זה פשוט להתחרק, ישר ולעניין להתרחק, מי שלא נוח לך ולא טוב לך להיות בסביבתו תתרחקי ממנו מנסיון פשוט תתרחקי, ולא משנה אם הן יכעסו, ירכלו, יעלבו, בעיה שלהן תהיי עם מי שטוב לך איתו ומי שאת מרגישה איתו כיף ונוח, אם תרצי תעדכני בהצלחה. ❤