7 תשובות
תשימי את הטלפון בצד תעשי שיעורים ותחזרו לסטיפס
זה קורה לי מלא
מה שעוזר לי זה לשים את הטלפון במקום אחר ולהביא מים ואולי משהו טעים ולסיים
(אבל להתקלח קודם)
מה שעוזר לי זה לשים את הטלפון במקום אחר ולהביא מים ואולי משהו טעים ולסיים
(אבל להתקלח קודם)
תכבי את הטלפון ושימי אותו רחוק ממך, אולי בחדר אחר או במגירה רחוקה ממך
שואל השאלה:
אוף, ומה עם סטיפס? יש לי דחף להיכנס כל שניה
אוף, ומה עם סטיפס? יש לי דחף להיכנס כל שניה
אנונימית
מה שאני אמרתי שאני עושה גורם לי להסתכל בסטיפס אחרי שעה לפחות
גם לי חח
תנסי לשים אותו בצד תוך כמה דקות כבר יעבור לך
תנסי לשים אותו בצד תוך כמה דקות כבר יעבור לך
תסבירי לאח או אחות שאת חייבת להתרכז ושיקחו לך את הטלפון לשעה\שעתיים.
אחרי כמה פעמים כאלה תנסי לעשות את זה בעצמך. שימי את הטלפון בחדר אחר ותסגרי את הדלת עד שאת מסיימת את השיעורים.
זה נהיה קל יותר. גם לי פעם היה את זה אבל הייתי חייב להפסיק כי אשכרה לא יכולתי לעשות כלום. עכשיו אני כבר יחסית סבבה
אחרי כמה פעמים כאלה תנסי לעשות את זה בעצמך. שימי את הטלפון בחדר אחר ותסגרי את הדלת עד שאת מסיימת את השיעורים.
זה נהיה קל יותר. גם לי פעם היה את זה אבל הייתי חייב להפסיק כי אשכרה לא יכולתי לעשות כלום. עכשיו אני כבר יחסית סבבה
באותו הנושא: