5 תשובות
שואל השאלה:
הוא מתעצבן שאני משלם 50 שקל לספר על גלח שהוא יכול לעשות לי
הוא מתעצבן שאני משלם 50 שקל לספר על גלח שהוא יכול לעשות לי
אנונימי
שואל השאלה:
אני לא יודע
אני לא יודע
אנונימי
אני מציע שתעשה את הגלח אצל הספר שלך. יכול להיות שאבא שלך מספר טוב, אבל אם זה היה ככה לא היית מתלבט. ה-50 זה לא ביג דיל, אז עדיף לשלם אותם ולהיות בטוח שיצא טוב, מאשר לא לשלם אותם ולהסתכן שיצא רע.
תקשיב אין מה לטעות בגלח רק לבדוק שלא עושים קרחות פתאום צריך מכונה איכותית
סמוך עליו זה שיער זה צומח
באותו הנושא: